brett sutton
Home Blogi Autorzy Andrzej Stepien

Kolo sie toczy

Sierpnień 08, 2017 5 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Kiedy pojawil sie pomysl na ten wpis wyobrazalem sobie ze bedzie to demonstracja niesamowitych technik logistyki treningu w stylu niemaniemoge czy totalneporuszenie... Teraz jednak kiedy wzialem sie za pisanie wychodzi jednak ze jestem po prostu smierdzacym leniem i nie bylem w stanie dostrzec tylu mozliwosci trenowania ze az wstyd....

Debiut w kat "Mlody Ojciec"

Czerwiec 30, 2017 7 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Zaczac musze od standardowych przeprosin, troche sie nazbieralo wiec parafrazujac Marka Twain'a "przepraszam za dlugi wpis, nie mialem czasu napisac krotkiego". Zwyczajowo tez powinienem zaczac ten wpis od auto-handicap'u: 'nie ustanowilem zyciowki bo bylem chory/stara kontuzja/brak czasu (niepotrzebne skreslic)' albo pokusic sie o bardziej wyrafinowane 'nie chce narzekac ze...

Przerwa

Maj 22, 2017 12 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

... To juz ostatnia prosta, przyspieszam ile moge, patrze na zegar i jest super, jeszcze kilka krokow i meta. Zwalniam biore na rece mojego syna i przekraczam mete- dycha w 36 min i 40 sekund... To niestety tylko piekny sen wysniony gdzies na kanapie w kilkunastominutowej przerwie kiedy maly...

Chcialbym zglosic NP

Marzec 20, 2017 5 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Mniej wiecej co roku o podobnej porze pojawia sie na AT w roznej formie artykul dla poczatkujacych jak uniknac wielu bledow ktore bardziej doswiadczeni koledzy juz przerobili. Po kilku latach i kilku takich artyklach wydawac by sie moglo ze nie bede juz robil podrecznikowych bledow, wczoraj jednak podobnie jak...

Na poczatek plywanie

Marzec 03, 2017 5 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Rozpoczynajace sie wyscigi WTS to znak ze powoli juz wiosna i sezon rusza pelna para. Czas wiec na kolejny ruch w kierunku mojego nowego celu. Mimo ze z calej trojki zajmuje najmniej czasu i zwykle odkladam na pozniej nadszedl czas zeby poprawic moje plywanie. Chociaz postep ostatnio sie dokonal...

Sezon 2017 rozpoczety

Luty 19, 2017 8 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Minelo juz kilka tygodni odkad zawlaklem swoje utuczone przez swieta dupsko na silownie i oficjalnie rozpoczalem przygotowania do nowego sezonu. Organizm na szybko rozwiazal problem bezdomnosci komorek tluszczowych budujac im tymczasowe obozy dookla pasa i brody. Wszystko to jednak dzisiaj juz historia bo od ponad miesiaca regularnie wrocilem do...

Tym razem bez punktow

Listopad 16, 2016 16 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Zaczac musze od tego ze w ogole nie powinno mnie na tym maratonie byc. Starannie planowany od roku wystep w klasyczym maratonie w Atenach przepadl przez moj blad w obliczeniach. Mimo ze start mialem oplacony juz rok wczesniej kupowanie biletow zostawilem na 'pozniej' przez co dotarly one do takiej...

Wstepnie o 2017

Wrzesień 30, 2016 4 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Szybkimi krokami sezon triathlonowy chyli sie ku koncowi, zewszad splywaja raporty o ostatnim wyscigu w tym roku i sukcesach na roznych dystansach. Wszystko to sprawia ze dosc latwo siedzac przed komputerem snuc dalekie plany na 2017, opisy radosci z ukonczenia calego IronMana nie wspominaja miesiecy potwornych treningow i wyrzeczen...

Moje miejsce w szeregu

Sierpnień 19, 2016 7 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Wiadomosci o imprezie w Gdyni przypomnialy mi ze wlasnie konczy sie moj trzeci sezon triathlonowy chociaz tak naprawde to dopiero ten rok moge nazwac 'sezonem'. Moja  kolekcja pamiatkowych medali wzbogacila sie znaczaco ale przede wszystkim w koncu nabralem troche praktycznego doswiadczenia. Kiedy jednak wiekszosc fanow triathlonu w Polsce skupila...

Minal rok

Sierpnień 05, 2016 8 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Jest jesien 2013, biegne - przygotowanie do maratonu wiec tempo na tyle luzne ze powoli odplywam myslami daleko. Tak, trzeba to zrobic- tylko jak? Ktos kiedys mowil ze na mecie maratonu taka akcje zrobili - to by bylo fajne, ale na maratonie... Zrobilem juz tyle tych maratonow ze kolejny...

Moj kolejny krok

Lipiec 26, 2016 7 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Pomysl ten chodzil za mna juz od jakiegos czasu. Poniewaz udalo mi sie juz nabrac jakiegos doswiadczenia w startach triathlonowych musialem sobie odpowiedziec na pytanie co z tym dalej robic. W bieganiu po 7miu latach osiagnalem poziom ktory w pelni mnie satysfakcjonuje i stale sie rozwijam, Triathlon jednak byl...

Windsor Triathlon

Lipiec 03, 2016 4 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Po wszystkich opisach tropikalnych zawodow jakie rozegraly sie w Suszu chyba przyda sie lekkie ochlodzenie from UK with love - Windsor Triathlon :). Mimo ze zawody rozegraly sie kilka tygodni temu, byl to moj triathlonowy start 'A' w tym sezonie wiec nie moge ich pominac na moim blogu. Przeciwnie...

Na piec dni przed startem

Czerwiec 07, 2016 16 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Niesamowite jak szybko ten czas leci, pamietam jak  szykowalem sie do swojego pierwszego triathlonu i jak przerazajaca byla to wizja, dzisiaj jestem 5 dni przed swoim glownym startem w tym roku i z radoscia moge pochwalic sie ze po raz kolejny udalo mi sie bezkontuzyjnie dotrwac do etapu kiedy...

Sezon Rozpoczety

Maj 20, 2016 3 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

O ile zeszloroczny sezon przelecial bardzo szybko i nie byl zbyt obfity w imprezy (skupial sie glownie na jednej) o tyle ten rozpoczynam dosc wczesnie- po dwoch duathlonach na poczatku roku,  w ostatni weekend przyszedl w koncu czas na pierwszy Triathlon. Dystans malo standardowy- 400 m - 20km -...

O rowerze podczas plywania

Maj 01, 2016 9 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

  Nie codziennie zdarza mi sie podniesc o 7 rano w niedziele, tym razem jednak po krotkiej walce ze soba (musze przyznac ze po latach moj umysl wie jak szukac wymowek zeby do mnie trafialy :)) stalem juz twardo na nogach. Szybkie mycie zebow i kontrolne tylko pytanie do...

Sezon 2016

Kwiecień 05, 2016 10 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Mimo ze zdanie z wyjasnieniem dlaczego tak dlugo nie pisalem powinno u mnie byc standardowym szablonem kazdego nowego postu czas chyba po prostu ruszyc do przodu bo rok 2016 rozkreca sie na dobre i piekne slonce za oknem przypomnia o tym ze szybkim krokiem zblizamy sie do pelni sezonu....

Czas odkryc karty

Lipiec 20, 2015 5 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Sporo czasu i potu uplynelo od mojego ostatniego wpisu, tym razem jednak w koncu byl ogien. Mam juz za soba kilka waznych testow i moge smialo - Gdynio, jestem na ciebie gotowy! Zgodnie z tym co sobie obiecywalem prawie rok temu czas przyznac sie gdzie jestem i jak to...

Zmiany w planach

Czerwiec 01, 2015 5 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Zwykle zaczynam wpisy od wyjasnien ze dlugo nie pisalem bo nie mialem czasu. Tym razem jednak dlugo nie pisalem bo dlugo marudzilem a negatywne wpisy wolalbym jednak zachowac na zime. W srodku sezonu wszystkim potrzebna jest pozytywna energia i motywacja takze w sumie ciesze sie dluzszy czas bylem cicho....

Dluga historia krotkiego wyscigu

Kwiecień 09, 2015 9 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Stalo sie, pierwszy wyscig i zarazem test tego sezonu mam juz za soba i chociaz wynik to jakies +dst start w duathlonie dal mi ogromna ilosc informacji i pokazal gdzie jestem na mapie kierunku w ktorym zmierzam. Opisze oczywiscie za chwile wyniki ale na poczatek cos o czym wiekszosc...

Wczoraj nie wytrzymalem i zjadlem banana...

Marzec 27, 2015 11 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Wczoraj w pracy nie moglem juz wytrzymac i zjadlem banana a pozniej jeszcze jablko. Wieczorem poszlismy wszyscy do pubu i pod naciskiem calej grupy wypilem herbate owocowa... Cos w tym zdaniu nie pasuje, prawda? Gdybym jednak napisal- 'wczoraj w pracy nie wytrzymalem i zjadlem hamburgera z frytkami ktorego pozniej...

Krotko o 'postepach'

Marzec 18, 2015 19 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Mialem juz gotowy wpis o tym jak chcialbym podsumowac moje pierwsze miesiace przygotowania do 1/2 IM w Gdyni ale musze zaczac od tego ze chwilowo caly moj misterny plan drugiej fazy przygotowan bedzie musial poczekac bo stluklem zebro i chce mu dac kilka dni odpoczac. Kontuzja bardziej denerwujaca niz...

Zamkniecie ksiag 2014

Styczeń 08, 2015 16 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Jak dobrze zobaczyc znowu wpisy o treningach na AT- przez chwile wygladalo ze wszyscy troche zwolnili a kazde zrodlo motywacji jest jak najbardziej porzadane o tej porze roku. Kazdy pewnie mial swoja wymowke aby lekko sie 'rozleniwic' w trakcie i po swietach, dla mnie byla to praca. Poniewaz pracuje...

Trudy Jesieni

Listopad 19, 2014 10 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Minal juz ponad miesiac od maratonu i nie tylko skonczyl sie czas na calkowite roztrenowanie ale nie mam juz wymowek zeby nie trenowac. To wszystko w teorii bo w praktyce kilka rzeczy utrudnia mi cwiczenie formy a wine za to zrzucam oczywiscie na pore roku :). Co prawda nie...

Moj sposob na brak czasu

Październik 29, 2014 22 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Wspominalem o tym juz wczesniej ale dzieki przerwie w treningach po maratonie w koncu mam czas opisac plik ktory zbudowalem juz troche temu i pozwolil mi zaoszczedzic sporo czasu a przede wszystkim odebral wiele wymowek zarowno w treningu jak i w zywieniu. Mimo ze podobnych aplikacji istnieje sporo chociazby...

Budapesz, ostatni wyscig sezonu

Październik 14, 2014 8 Komentarze Inne Andrzej Stepien

Chcialem opisac wszystko juz wczoraj ale oprocz pracy wiekszosc dnia zeszla mi na spaniu i jedzeniu wiec nie bylo czasu :). Mimo ze to juz moj 8my maraton, dla mnie to dalej potezny dystans. Chociaz coraz bardziej jestem w stanie przewidziec co moze sie stac, tym razem poprawilem swoj...

Krotkie podsumowanie mojej koncowki sezonu

Wrzesień 30, 2014 5 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Tworzac profil na AT nie mialem nawet pojecia jak bardzo pomaga grupa ludzi ktorzy maja podobne zainteresowania. Niesamowicie motywuje czytanie wpisow o tym jak ktos osiagnal swoj cel, odniosl sukces czy po prostu trenuje. Musze przyznac ze wiele razy dzwignelo mnie to z fotela kiedy probowalem szukac wymowek, dzieki...

Wstepny plan na 2015

Sierpnień 29, 2014 4 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Mimo ze do 2015 jeszcze stosunkowo daleko, treningi w deszczu i odczuwalna zmiana temperatury sprawiaja ze coraz czesciej mysle jak planowac kolejny rok. Chociaz istenieje duze ryzyko ze za kilka miesiecy przeczytam ten wpis i zaczne smiac sie sam do siebie chce miec wstepnie jakis pomysl co chce osiagnac....

London Triathlon - Jak planowac (logistyka)

Sierpnień 22, 2014 1 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Mimo ze impreza w Londynie dopiero za rok, chce napisac ten post teraz bo za kilka miesiecy nie bede juz nic z tych szczegolow pamietal i mimo ze sporo moze sie zmienic jesli ktos mysli o Londynie to im wczesniej zacznie go planowac tym mniejsze koszty. Tak wiec ponizej...

Droga do pierwszego startu...

Sierpnień 20, 2014 7 Komentarze Triathlon Andrzej Stepien

Dlugo zastanawialem sie czy wrzucic pierwszy wpis bo w koncu to bardziej o maratonie niz Triathlonie, ale obiecalem sobie ze jesli to zrobie nastepny bedzie juz o Triathlonie. Trzeciego sierpnia zrobilem swoj pierwszy olimpijski dystans w Londynie poprzedzony kilkoma miesiacami przygotowan. Jesli mialbym jednym zdaniem okreslic jak to wygladalo, ...

A u mnie zaczelo sie tak...

Sierpnień 18, 2014 18 Komentarze Nieskategoryzowane Andrzej Stepien

  Od dluzszej chwili 'czaje sie' zeby cos napisac ale dzisiaj w koncu nie wytrzymalem :). Czasy takie ze ciezko przeczytac tekst dluzszy niz 160 znakow ale przegladajac blogi innych uzytkownikow znalazlem sporo przydatnych informacji i rozwiazan problemow (glownie zwiazanych z planowaniem czasu), ze moze i moje pomysly komus...

Blogi

Ostatnie wpisy Pokaż wszytkie

stat4u
Website Security Test