brett sutton
Home Blogi Plan treningowy do konsultacji

Plan treningowy do konsultacji

Wrzesień 26, 2013 17 Komentarze Triathlon Krzysztof Dominikowski aka Dajmond

Witam,

mam prośbę,abyście napisali w wolnej chwili,co myślicie o moim planie treningowym na następny tydzień?

niby rozkład banalny,ale zależy mi na opinii, bo niedzielę "wplatam" zawody na dystansie półmaratonu w Legnicy. ma być fajny event,bo ludzi dość sporo i biegnie ze mną kilku znajomych.

pytanie,jak "nie przedobrzyć" z treningiem,by była moc w nogach i siły?

tydzień ze startem w połówce ułożyłem głównie pod bieganie,a rower i wodę lekko odpuszczam.

plan na nast tydz. jest następujący:

 

PON-rower/interwał-70 min

WT-bieg/10km z tempem 4'05''/km

ŚRO-pływanie techniczne/1300m w 50min

CZW-bieg/10km z tempem 4'36''/km z 4 sprintami na 400m po 3'30-3'40''/km

PT-pływanie easy/500m kraul+300m grzbiet w 45min

SOB-WOLNE

ND-półmaraton/cel 1h30min(słabiej od życiówki o 2 minuty)

 

za wszystkie cenne wskazówki z góry dziękuję!

O autorze

Sportowiec-amator,ale z dużymi ambicjami, pozytywnie zainfekowany w 2013 roku triathlonem. dzielę czas miedzy rodzinę,pracę w Europie i radosne trenowanie.
Zobacz inne wpisy tego autora

Komentarze (17)

Bogusław Pergoł 2013-10-08 13:51:13

Przyjemny wyniczek :-). Już wiem co powie Ojciec Dyrektor :-). Gdyby nie tak szybkie tempo na początku, to złamanie 1.30 bardzo realne :-). Najważniejsze, że nadzieja jest. Poparta faktami :-)

Dajmond80 2013-10-08 13:25:18

Panie,Panowie,czas dopisać w końcu resztę historii... Całość z lekkim happyendem, ponieważ wyszło netto 1:30:57 z pięknym finiszem przez ostatnie 200m na bieżni stadionu.Może nie było zyciówki,ale jak na moje bieganie przez ostatnie miesiące,po max 20-30km tyg, to jestem zadowolony.OPEN 73m na 614 biegaczy na mecie. Jest baza na przyszły rok,by wrocić poniżej 1:30 w półmaratonie,co mnie bardzo cieszy,bo po artroskopii w lutym myslałem,że już nici z biegania. Co do samych zawodów w Legnicy, to plan wykonałem jednak odwrotnie do przykazów Ojca Redaktora-od początku ruszyłem szybko(momentami zbyt szybko) i ostatnie kilometry zwolniłem do okolic 4'30''/km. teraz juz tylko do wiosny głownie intensywne pływanie+rower i jedno bieganie w tygodniu przy 2/3 zakresie,by utrzymać pamięć biegową.

Bogusław Pergoł 2013-09-30 06:53:13

Sorki, mi też się wydawało, że to ta niedziela, ale faktycznie z tekstu wynika, że to następna. Chyba jestem przemęczony treningiem ;-). Tym bardziej trzymam kciuki :-).

arkadiusz cichecki 2013-09-30 06:33:33

Młodzieży! Trochę zamotaliście tym swoim wpisem.... Bynajmniej ja zrozumiałem, że start ma być w tą (29.09) niedzielę.... Hmm...

Dajmond80 2013-09-30 05:14:26

1h28min było w zeszłym roku na połówce.ten rok po artroskopii lutowej ciężko wrócić,bo i nie można szaleć z interwałami,podbiegami,itd. Zawody będą teraz w niedzielę-6.X. Zobaczymy, jak będzie,bo ten tydzień,naprawdę planuje light,by mieć świeżość i dużo mocy. raczej rekord sprzed roku będzie ciężko powtórzyć,ale... ;-)

Bogusław Pergoł 2013-09-29 19:03:41

I jak poszło, a właściwie przebiegło? Jest poniżej 1 godz. 30 min?

Lidia 2013-09-27 15:35:13

Kartka z rozpiską lekko zmoczona idealnie trzyma sie brzegu basenu:).Co do treningu to koledzy wypowiedzieli sie juz na ten temat wyczerpujaco:). Jedynie co moge dodac osobiscie to lepiej luzowac niz zajechac się:). Powodzenia

Dajmond80 2013-09-27 11:17:55

chyba to forsowanie zostało mi po treningach maratońskich-za dużo było Zatopka ;-)
za namową wszystkich zwolnię we wtorek na 4'40-4'50'' i dołożę kilka rytmów. to samo w czwartek. zmniejszę też ilość interwału na rowerze poniedziałkowym do 45min i piramidy max 1-2-3-4-5'-4-3-2-1' z minutowym lekkim pedałowaniem. przy max i tak tętno rzadko wskakuje mi powyzej 130bpm. lekko popływam 2 dni i bieg na zawodach zaatakuję wg wskazówek Szanownej Redakcji-1 połowę wolniej o 5 sek/km a potem końcówkę atak :-)

Dajmond80 2013-09-27 11:17:55

chyba to forsowanie zostało mi po treningach maratońskich-za dużo było Zatopka ;-)
za namową wszystkich zwolnię we wtorek na 4'40-4'50'' i dołożę kilka rytmów. to samo w czwartek. zmniejszę też ilość interwału na rowerze poniedziałkowym do 45min i piramidy max 1-2-3-4-5'-4-3-2-1' z minutowym lekkim pedałowaniem. przy max i tak tętno rzadko wskakuje mi powyzej 130bpm. lekko popływam 2 dni i bieg na zawodach zaatakuję wg wskazówek Szanownej Redakcji-1 połowę wolniej o 5 sek/km a potem końcówkę atak :-)

arkadiusz cichecki 2013-09-27 10:41:04

Janusz,mój mody znalazł prosty sposób na zapamiętanie treningu pływackiego. Do butelki napoju przymocowuje gumką recepturką kartkę z rozpiską... :-)
Zaloguj się aby komentować

Blogi

Ostatnie wpisy Pokaż wszytkie

stat4u
Website Security Test