Iława Tri Camp! Grafik zajęć z Brettem Suttonem!

0
23

Ciekawi Was, co Brett Sutton i jego zespół przygotował na weekendowe konsultacje w Iławie 22-25 października? Właśnie dostaliśmy szczegółowy grafik zajęć opracowany przez zespół Trisutto.com i samego „The Doc”. Gwarantujemy, że nie będziecie się nudzić, a w niedzielę późnym popołudniem wyjedziecie z Iławy z bagażem sporej dawki wiedzy i wrażeń. Właśnie przeczytałem uważnie, jakie zajecia i tematy do opracowania teoretycznego proponuje Brett Sutton i nie mogę się doczekać spotkania. Będzie to z pewnością dobrze spędzony czas i każdy uczestnik może być pewien indywidualnego podejścia, a jeżeli będzie Wam mało, zawsze czeka sesja pytań i odpowiedzi. Zapoznajcie się z grafikiem zajęć, a jeżeli ktoś ma ochotę dołączyć do ekipy, proszę o kontakt z Iwoną Brzezińską:

 

[email protected]

 

 

PIĄTEK   ZAJĘCIA   UWAGI 
8.00 śniadanie  Restauracja hotelowa. 
 9.30 wprowadzenie   Basen, wyjaśnienie przebiegu obozu i treningu pływackiego.
 10.00 do 11.30   trening pływacki  Trening z pull buoy i w łapkach. Inwywidualna korekta błędów. 
 13.30 do 14.30  przerwa  Czas wolny, obiad we własnym zakresie. 
 15.15 rower Wprowadzenie do treningu rowerowego
 15.30 do 16.30 

      rower 

Trening rowerowy – interwały.

Indywidualna ocena każdego uczestnika:

– pozycji rowerowej 

– stylu jazdy 

– kadencji 

– siły 

 13.30 do 17.00   rower  Podsumowanie treningu rowerowego. 
 18.30 

Kolacja, wykład:

„Specyfika triathlonu”

Dlaczego triathlon jest specyficznym sportem? Wpływ trzech różnych konkurencji na organizm człowieka i sposób treningu. 

– triathlon to jeden sport, a nie trzy odrębne dyscypliny. 

– wyjaśnienie podstawowych zasad i technik treningu triathlonowego

– porównanie i wyjaśnienie różnic w treningu trzech poszczególnych konkurencji 

– zasady jakimi należy się kierować, startując na różnych dystansach, na różnych trasach i w róznych warunkach pogodowych. 

– najczęściej popełniane błędy w treningu 

– start w upale i zimnie 

– odżywianie 

– intensywność 

– dobór sprzętu 

– zasady treningu i ścigania się na dystansach długich do Ironmana włącznie 

– zasady metodyki treningu Trisutto.com. Czy różnią się od innych? Jak wpływają na przygotowanie zawodników do startu? 

 SOBOTA  ZAJĘCIA    UWAGI
 6.30 do 8.30  pływanie   Krótkie przypomnienie zasad omawianych w piątek podczas treningu i wykładu. Trening pływacki – technika! Ćwiczenia korygujące błędy. Dobór ćwiczeń i sprzętu dostosowany do indywidualnych umiejętności i prezentowanej techniki. 
 8.30 do 9.30  śniadanie   Restauracja hotelowa  
 10.00 do 11.30   Wykład na temat jazdy rowerem. 

 Wyjaśnienie zasad treningu rowerowego i techniki jazdy w triathlonie. 

– przykłady róznych technik dostosowanych do indywidualnych potrzeb zawodników

– wpływ treningu rowerowego i techniki jazdy na bieg

– wybór sprzętu, pozycja na rowerze, najczęściej popełniane błędy

– ocena każdego uczestnika pod kątem pozycji na rowerze, ustawienie i dobór sprzętu, sugestie korekt, trening i jego intensywność w kontekście poprawienia czasów nie tylko w jeździe rowerem, ale również w biegu

– pytania i odpowiedzi 

12.30 do 13.30    przerwa  Czas wolny, obiad we własnym zakresie
 14.30 do 14.45   bieg Wprowadzenie do treningu biegowego 
 14.45 do 15.45   bieg 

– rozgrzewka

– interwały

– ocena każdego uczestnika pod kątem: techniki biegu, kadencji, pracy ramion, postawy, doboru ubioru 

16.30 do 17.30   bieg 

Podsumowanie treningu biegowego:

– wyjaśnienie zasad treningu biegowego w triathlonie 

– wpływ techniki biegania na trening i wyniki podczas zawodów 

– indywidualna ocena techniki biegania 

– buty do biegania, wybór i wpływ na technikę, ryzyko kontuzji 

 19.00  kolacja  Restauracja hotelowa

NIEDZIELA

 ZAJĘCIA  UWAGI
 8.00 do 9.00  śniadanie   Restauracja hotelowa
 9.30 do 10.00

 zakładka: 

rower+bieg

 Wyjaśnienie treningu typu zakładka:

– początek treningu

– jak ułożyć?

– długość i intensywność jazdy rowerem i biegu

– zalety

– jak często stosować?

 10.00 do 11.15 zakładka w praktyce 

– ocena każdego uczestnika

– wpływ techniki jazdy na technikę biegania

– indywidualne wskazówki

 12.00 do 13.30   Pytania i odpowiedzi 

– krótki wykład podsumowujący oraz sesja Q&A

– specyfika zasad treningu stosowanego przez trisutto.com. Czym różni się od innych?

– wpływ treningu na możliwości startowe

– dlaczego nasi zawodnicy są w stanie startować często i z bardzo dobrym skutkiem w porównaniu do innych zawodników?

– każdy inny temat związany z triathlonem, który uczestnicy chcieliby poruszyć

 13.30 do 14.00 zamknięcie obozu   Przypomnienie najważniejszych zagadnień! 
 14.30  czas wolny   Opcjonalnie – uczestnicy mogą kontynuować trening we własnym zakresie. 
   

 UWAGI KOŃCOWE: 

 

Każdy uczestnik obozu powinien zabrać ze sobą następujący sprzęt treningowy i ten używany podczas zawodów:


Pływanie – sprzęt treningowy, wymagane wiosełka/łapki i ósemki (pull buoys) – pianki nie będą używane

 

Rower – rower używany podczas zawodów w takim ustawieniu jak na zawodach, ciepłe ubrania rowerowe, kurtka przeciwdeszczowa

 

Bieg – buty treningowe I używane podczas startów (jeżeli inne), ciepłe ubrania do biegania, kurtka.

 

 

 

image1

 

 

PRZYPOMNIENIE OFERTY KONSULTACJI 

 

 

Przypomnij sobie, o czym pisał Brett Sutton na AT: 

 

1. Niezwykle cenne sekundy. 

 

2. Jaka technika pływania jest dla mnie najlepsza?

 

3. Dętka czy szytka? Dysk czy szprycha? 

 

4. Ósemek nigdy dość!

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here