brett sutton
Home Trening Plany treningowe Plan do Ironmana dla początkujących. Część III.

Plan do Ironmana dla początkujących. Część III.

wtorek, 21 lutego 2012 Napisane przez  Filip Szołowski

Jesteśmy na półmetku naszych przygotowań do Ironmana. Docelowy start już za 17 tygodni! Objętości treningowe nadal wzrastają. Zaczynają pojawiać się pierwsze treningi łączone czyli takie, w których rower i bieg następują jeden po drugim. Takie połączenie dwóch konkurencji ma za zadanie imitować zawody triathlonowe. Przerwa na przebranie się pomiędzy rowerem a biegiem nie powinna trwać dłużej niż 12 minut. Przed Wami trzecia cześć planu treningowego do Ironmana dla początkujących, który składa się z 8 tygodni.

 

 tydzien 18

 tydzien 19

 tydzien 20

 tydzien 21

tydzien 22

tydzien 23 popr

tydzien 24 popr

tydzien 25 popr

legenda


Filip Szołowski – trener LABOSPORT Polska, zajmujący się przygotowaniem zawodników do triathlonu, maratonu, adventure race oraz zawodów kolarskich mtb i szosowych.

15 Liczba komentarzy:

  • ^ stryjxx poniedziałek, 21 marca 2016 19:39 Umieszczone przez: stryjxx

    Czy "kraul długi krok" polega na tym, że staramy się po prostu przepłynąć jak największą odległość jednym machnięciem?

  • ^ Filip Szołowski środa, 17 grudnia 2014 11:04 Umieszczone przez: Filip Szołowski

    Michał - wszystko zależy od tego czy dzięki temu planowi treningowemu poprawiałeś się z roku na rok na zawodach? Co do intensywności, to nie ma w nim ich dokładnie określonych tzn. nie ma nic napisane o tym, że masz biegać w tempie po 4:30 czy 5:00, dlatego zakładam, że wraz ze wzrostem dyspozycji zwiększa się u Ciebie prędkość wykonywania poszczególnych zadań. Jeśli tylko plan Ci odpowiada i nie masz czasu na zwiększenie ilości treningów w tygodniu, to proponuję dodać 10-15% objętości do każdego treningu.

  • ^ Michał Kaczor wtorek, 16 grudnia 2014 07:04 Umieszczone przez: Michał Kaczor

    Dzięki Łukasz. Niestety takiej odpowiedzi sie spodziewałem :P Wszystkim planom, które znalazłem w internecie czegoś brakuje, tzn. coś mi się nie podoba. No ale w końcu będę musiał coś wybrać bo czas leci a ja trenuję w chaosie :)

  • ^ Łukasz Grass poniedziałek, 15 grudnia 2014 12:38 Umieszczone przez: Łukasz Grass

    Michał, możesz robić go po raz trzeci, ale raczej (zakładając, że poprzednie dwa razy robiłeś wszystko correct) nie przyniesie to progresu :-) jeżeli trenowałeś dokładnie tak, jak jest napisane, w określonych zakresach intensywności, to powinieneś podnosić swoje wytrenowanie i teraz powtórzenie tego planu będzie mijało się z celem - czyli poprawą wytrenowania. Musisz zastosować inne bodźce, wejść na inne zakresy intensywności, inną objętość, itp. Wszystko zależy od tego na jakim stopniu wytrenowania teraz jesteś, jaki masz CEL na sezon 2015, ale skoro już dwa sezony trenowałeś na tym planie, to podejrzewam, że nie jest on już dla Ciebie :-)

  • ^ Michał Kaczor niedziela, 14 grudnia 2014 22:31 Umieszczone przez: Michał Kaczor

    Czy warto robić ten sam plan treningowy po raz 3 ? Bardzo mi ten plan odpowiada ale czy przyniesie poprawe formy w stosunku do poprzedniego roku?

  • ^ Filip środa, 05 grudnia 2012 00:24 Umieszczone przez: Filip

    czy można prosić o tę część planu w wersji edytowalnej?

  • ^ Paweł Kaczmarek sobota, 05 maja 2012 17:24 Umieszczone przez: Paweł Kaczmarek

    Super!
    W samą porę...

  • ^ Łukasz Grass piątek, 04 maja 2012 22:31 Umieszczone przez: Łukasz Grass

    Kolejny plan pojawi się jutro. Pozdrawiamy. AT

  • ^ ZiNiO piątek, 04 maja 2012 12:49 Umieszczone przez: ZiNiO

    Witam,
    Kiedy będzie opublikowana kolejna część planu?

  • ^ Filip Szołowski poniedziałek, 30 kwietnia 2012 17:06 Umieszczone przez: Filip Szołowski

    Ad. 1 - tam gdzie są 2 treningi dziennie oznacza, że robimy je jeden po drugim. Przerwa pomiędzy rowerem, a biegiem do 10'.

    Ad. 2 - "tri" to ćwiczenie nawigowania czyli patrzenia przed siebie tak jak byś miał spoglądać na określony punkt. Poniżej link do filmu instruktażowego http://youtu.be/EOIk4SPvYdA

  • ^ Tomasz Walczuk niedziela, 29 kwietnia 2012 10:19 Umieszczone przez: Tomasz Walczuk

    Witam

    Kiedy można spodziewać sią dalszej części planu?

  • ^ Filip Szołowski poniedziałek, 27 lutego 2012 19:52 Umieszczone przez: Filip Szołowski

    Mam, dzisiaj wgrałem :)
    www.irontriathlon.pl/abc-triathlonisty-przekladanka-do-kraula

    O dokładankę nie pytaj, bo jeszcze nie nagrałem.

  • ^ Tomasz Pomierny niedziela, 26 lutego 2012 17:01 Umieszczone przez: Tomasz Pomierny

    a masz linka do ćwiczenia przekładanka kraul?

  • ^ Filip Szołowski piątek, 24 lutego 2012 23:29 Umieszczone przez: Filip Szołowski

    Ad.1 Tak, tam gdzie są dwa treningi to wykonujemy je jeden po drugim. Założenie tego planu jest takie, że trenujemy 1 raz dziennie.

    Ad.2 Tri to tzw. oddech triathlonowy. Poniżej link z demonstracją tego ćwiczenia:
    http://www.irontriathlon.pl/abc-triathlonisty-oddech-triathlonowy/

  • ^ Tomasz Walczuk piątek, 24 lutego 2012 21:39 Umieszczone przez: Tomasz Walczuk

    Witam

    Tak dla pewności:
    1. czy tam gdzie są dwa treningi dziennie rower-bieganie oznacza to że robimy jeden trening po drugim bez przerwy?
    2. Co oznacza w pływaniu tri?

Zostaw komentarz

Upewnij się, że wypełniłeś wszystkie wymagane pola oznaczone gwiazdką (*).
Dozwolony jest podstawowy kod HTML.

Blogi

Ostatnie wpisy Pokaż wszytkie

stat4u
Website Security Test