Pływanie – zdrowy doping przed snem

0
115

Zakonczyliśmy prezentację fragmentów wykładu Joe Friela na temat pływania, ale będziemy Was zarzucać poradami treningowymi i przykładami ćwiczeń doskonalących technikę. Zima jest bowiem tym okresem, kiedy mamy szansę nadrobić zaległości. To najlepszy czas na poprawę techniki – wykorzystajcie go. Świetnym sposobem na samodoskonalenie są wizualizacje. Wielu sportowców, tuż przed snem poprzedzającym poranny trening, poświęca kilka minut na wyobrażanie sobie jak płyną, wykonując poprawnie wszystkie elementy techniczne w danym stylu. W naszym przypadku najważniejszy jest kraul. Polecamy następujący sposób na psychologiczne wsparcie swojego treningu:

 

1. Obejrzyj film. Michael Phelps i jego freestyle w zwolnionym tempie

 

 

 

I w pełnym wydaniu

 

 

 

 

2. Włącz swoja ulubioną muzykę, zamknij oczy i przepłyń w myślach część swojego jutrzejszego treningu. Wyobrażaj sobie, jak poprawnie wykonujesz każdy element techniczny.

 

3. Wyśpij się i trenuj jak Michael Phelps 🙂

 

Powodzenia!

 

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here