Wymyśl nazwę nowego podcastu i wygraj produkty 226ers!

Dietetyk doktor Marianna Hall oraz prezeska firmy Sports Wonderland Alicja Szopińska ruszają z podcastem i kanałem na YT! Zajmą się tematami związanymi z suplementami, odżywianiem i dietą. „Będzie to miejsce łączące naukę z praktyką” – zapowiadają. Przy okazji organizują konkurs, w którym możesz wygrać paczkę produktów 226ers o wartości 500 zł. Wystarczy zaproponować nazwę podcastu!

ZOBACZ TEŻ: 226ers: Skorzystaj z rabatu 10%, zanim zmaleje! To ostatnia szansa 

Żeby ruszyć z podcastem potrzebna jest oczywiście merytoryczna, ekspercka wiedza, ale też… nazwa! O tym jak będzie nazywał się podcast i kanał na YouTube możesz zadecydować Ty!

Zaproponuj swoją nazwę podcastu w komentarzu pod postem konkursowym na Instagramie oraz Facebooku. Jeśli zostanie wybrana, otrzymasz paczkę produktów 226ers o wartości 500zł! Oprócz tego 3 osoby, które zgarną największą liczbę lajków pod swoimi pomysłami otrzymają paczki od firmy 226ers – każda o wartości minimum 150 zł! Konkurs trwa do soboty 8 marca. Rozstrzygnięcie w poniedziałek 10 marca.

Nowy podcast, czyli edukacja oparta na badaniach i obalanie mitów!

Słyszałeś kiedyś „złotą radę” dotyczącą suplementów czy strategii żywieniowej, która w efekcie mogła bardziej zaszkodzić niż pomóc? Każdy z nas słyszał! W świecie sportu pełno jest marketingowych chwytów i mitów. Niektóre z nich powielane są tak często i powszechnie, że zaczynamy w nie wierzyć. W internecie nie brakuje też „specjalistów”, którzy są jednak specjalistami we… wprowadzaniu w błąd.

Zbyt często zalecenia żywieniowe, suplementy i strategie promują osoby bez odpowiedniego zaplecza merytorycznego, kierując się trendami, a nie nauką – mówi doktor nauk medycznych i nauk o zdrowiu Marianna Hall.

Jaki jest tego efekt? Wiele osób inwestuje czas i pieniądze w rozwiązania, które nie działają lub – co gorsza – mogą szkodzić. Dlatego doktor Marianna Hall, dietetyk kliniczna i sportowa, specjalizująca się nie tylko w pracy ze sportowcami, lecz także z pacjentami z zaburzeniami metabolicznymi oraz Alicja Szopińska prezeska firmy odpowiedzialnej m.in. za dystrybucję produktów 226ers w Polsce, ruszają z podcastem oraz kanałem na YouTube! Jak zapowiadają, będzie to miejsce, które będzie łączyć naukę z praktyką, a wiedza ekspercka pomagać w podejmowaniu świadomych decyzji.

O czym będziesz mógł posłuchać w podcaście?

  • Edukacja oparta na badaniach naukowych, wiedzy z zakresu żywienia, fizjologii – w ujęciu teoretycznym i praktycznym – bez pseudonauki
  • Obalanie mitów – konfrontowanie popularnych przekonań z faktami.
  • Praktyczne wskazówki – jak skutecznie wdrażać odpowiednie strategie żywieniowe i suplementację w sporcie
KONKURS: Zaproponuj swoją nazwę podcastu w komentarzu na Instagramie oraz Facebooku. Jeśli zostanie wybrana, otrzymasz paczkę produktów 226ers o wartości 500zł! Oprócz tego 3 osoby, które zgarną największą liczbę lajków pod swoimi pomysłami otrzymają paczki od firmy 226ers – każda o wartości minimum 150 zł! Konkurs trwa do soboty 8 marca.

*Tekst powstał we współpracy z 226ers. Przez ostatnie kilka dni możesz skorzystać z naszego kodu rabatowego akademiatriathlonu, dzięki któremu dostaniesz 10% zniżki na produkty 226ers. W kolejnym tygodniu rabat zmniejszy się do 5%.

Ty oszczędzasz, my tworzymy!

Akademia Triathlonu działa bez stałych sponsorów – wspierasz nas, używając kodu „akademiatriathlonu”. To dzięki Tobie możemy popularyzować i rozwijać triathlon w Polsce oraz tworzyć kolejne angażujące treści!

Nasze działania możesz wesprzeć również w systemie Patronite

ZOBACZ TEŻ: Lista wszystkich zniżek na sprzęt treningowy, odżywki, suplementy, diety, plany treningowe i więcej

Nikodem Klata
Nikodem Klata
Redaktor. Dziennikarz z wykształcenia. W triathlonie szuka inspirujących historii, a każda z nich może taką być. Musi tylko zostać odkryta, zrozumiana i dobrze opowiedziana.

Powiązane Artykuły

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Śledź nas

18,455FaniLubię
2,896ObserwującyObserwuj
28,400SubskrybującySubskrybuj

Polecane