Początek 2025 roku to dobry moment na rozpoczęcie działań związanych z promocją zawodów triathlonowych. Jako największy triathlonowy portal w Polsce możemy Ci w tym pomóc, obejmując zawody patronatem medialnym. Sprawdź szczegóły współpracy!
Współpraca z Akademią Triathlonu to współpraca na wielu płaszczyznach. Na wielu płaszczyznach przynosi również efekty – od większej popularności imprezy po wzrostu liczby zapisanych zawodników. Zastanawiasz się nad wykupieniem patronatu medialnego? Poznaj naszą ofertę.
Akademia Triathlonu – patronat medialny. Jak to wygląda?
Patronat medialny Akademii Triathlonu opiera się na dwóch filarach: informacji oraz kreatywności. Oprócz tekstów, w których opisujemy najważniejsze punkty imprezy (takie jak trasa, daty, sposób organizacji), szukamy również najciekawszych elementów wydarzenia. Jesteśmy pewni, że jako organizator masz jakiegoś asa w triathlonowym rękawie. My pomożemy Ci go wyciągnąć.
Teksty partnerskie tworzymy sami, bazując na przekazanych od organizatorów i zdobytych na własna rękę informacjach. Nie przeklejamy w całości rozsyłanych notatek prasowych. Selekcjonujemy najważniejsze elementy i na nich budujemy teksty oraz promocję wydarzenia.
Redakcja jest również w stałym kontakcie z organizatorami, zawodnikami i ambasadorami biorącymi udział w wyścigach – ich komentarze w naszych tekstach budują autorytet wydarzenia. A jeśli czujesz, że masz więcej do powiedzenia – w ramach patronatu medialnego przeprowadzimy z Tobą wywiad. Będziesz mógł w nim przybliżyć czytelnikowi swoją imprezę.
Patronat medialny Akademii Triathlonu nie skupia się tylko na imprezie. Współpracę zaczynamy już od zapowiedzi, a kończymy podsumowaniem. Zrealizowaną współpracą w 2024 roku jest m.in. współpraca z cyklem GREATMAN Triathlon. Jej efektem jest kilkanaście tekstów i liczne zapisy z naszym kodem zniżkowym. Z kolei w 2023 ponad 20% zawodników, których wzięło udział w Challenge Gdańsk przeszło przez naszą stronę.
Twoja impreza na naszych banerach
Czytając w internecie, często tak naprawdę… skanujemy. Znamy zasady dziennikarstwa internetowego i rozumiemy trendy zachodzące w czytaniu z ekranu. Dlatego patronat medialny Akademii Triathlonu obejmuje również banery reklamowe zamieszczane na naszej stronie.
Grafiki wraz z hasłami reklamowymi tworzymy sami. Czytelnik klika baner z obrazkiem, a pod banerem kryje się… tekst! A więc uwaga czytelnika złapana.
Największy portal triathlonowy w Polsce. AT w liczbach
Akademia Triathlonu to największy i najstarszy portal triathlonowy w Polsce, istniejący od 2011 roku. Współcześnie w promocji wydarzenia nic nie liczy się tak bardzo jak zasięgi, zwłaszcza te internetowe. Średnio miesięcznie nasza liczba czytelników oscyluje w granicach od 50 000 do nawet 100 000! Według Google Analytics sama strona Akademii Triathlonu generuje kilkaset tysięcy odsłon miesięcznie.
W redakcji zajmujemy się nie tylko tworzeniem treści na stronę, lecz także ich kreatywną publikacją w mediach społecznościowych. Nasz Facebook, na którym regularnie umieszczamy treści to 17 000 polubień i 19 000 obserwujących. Facebookowa grupa liczy 4400 członków. Rozwijającym się kontem jest również konto na Instagramie, gdzie obserwuje nas blisko 3000 osób. Niektóre filmiki liczbą odsłon zdecydowanie przewyższają jednak liczbę obserwatorów.
Akademia Triathlonu to również nie tylko… Akademia Triathlonu. Na zasadzie corss-marketingu łączymy współpracę kilku podmiotów takich jak Szkoła Triathlonu czy IronWay. Dzięki temu zasięgi twojego wydarzenia mogą być jeszcze większe, a treści wyświetlają się w różnych kanałach nadawczych. Przykład? Kanał na YouTube „Ironway droga do Ironmana” w 2025 roku przekroczył 25 000 subskrybentów, a film pokazujący pełny dystans na imprezie GREATMAN Kórnik, objętej naszym patronatem medialnym, ma blisko 84 000 wyświetleń.
Praca nad patronatem zaczyna się już na zapleczu strony. Treści planowane są pod kątem SEO. Prościej: staramy się, aby Twoje wydarzenie znalazło się na jak najwyższym miejscu w wyszukiwarce.
Twórzmy unikalne treści
Patronat medialny chcemy oprzeć na rzeczywistej współpracy. Dlatego oczekujemy tylko trzech rzeczy:
- Ekspozycji logotypu Akademii Triathlonu na materiałach promocyjnych partnera
- Udostępniania treści AT na kanałach partnera
- Unikalnych treści dostarczonych przez partnera na wyłącznoćć AT
Wypromuj z nami swoją imprezę
W roku 2025 objęliśmy już patronatem medialnym kilka dużych imprez triathlonowych. Chcąc rozwijać naszą działalność oraz triathlon w Polsce oferujemy ostatnie wolne miejsca do współpracy. Liczba współpracy jest ograniczona.
Szczegółową ofertę otrzymasz, kontaktując się z nami na maila: [email protected]