Ty dostajesz rabat, my możemy tworzyć merytoryczne treści – brzmi jak dobry układ? Dzięki kodom zniżkowym, które oferujemy, mamy możliwość utrzymać działalność redakcji. Poznaj szczegóły i zobacz jak prosto możesz nas wesprzeć, rozwijając triathlonową społeczność w Polsce.
Od 2022 roku, czyli od momentu wznowienia działalności Akademii Triathlonu na naszej stronie pojawiło się kilka tysięcy tekstów poświęconych triathlonowi. Od newsów, przez merytoryczne artykuły i poradniki, po inspirujące wywiady. W tekstach poruszamy wszystkie tematy, które mogą zainteresować naszych czytelników. Wspieramy rozwój sportu amatorskiego oraz kwalifikowanego, długich i krótkich dystansów.
Działalność Akademii Triathlonu finansowana jest z prywatnych środków. Naszą ideą jest promowanie triathlonu, jednak nie mamy stałych sponsorów. Samo umieszczanie treści w internecie nie generuje przychodów. Dlatego tak dużą rolę w naszym funkcjonowaniu mają nasi czytelnicy i triathlonowa społeczność. Pomoc naszej redakcji sprowadza się m.in. do tak prostych czynności jak korzystanie z kodów przygotowanych dla naszych czytelników.
Zniżka dla czytelników, wsparcie dla redakcji. Czyli jak można nam pomóc?
Na stronie Akademii Triathlonu regularnie pojawiają się teksty sponsorowane i teksty partnerskie, które stanowią część naszego dochodu. Opisujemy w nich produkty czy usługi, które selekcjonujemy z myślą o triathlonistach. Każdy z promowanych przez nas produktów jest zgodny z naszym podejściem do triathlonu – polecamy jedynie to, co sami najpierw przetestowaliśmy i o czego działaniu się przekonaliśmy. Na pierwszym miejscu stawiamy rzetelność oraz uczciwość.
Kolejnym filarem tekstów promocyjnych zamieszczanych na Akademii Triathlonu jest wartość merytoryczna. Tworzymy teksty, które mają nie tylko promować nasze współprace. Przede wszystkim mają dawać wartość naszym czytelnikom. Teksty sponsorskie nie ograniczają się do suchej, marketingowej reklamy, nastawionej tylko na zysk. Budujemy merytoryczne artykuły oraz wywiady, które czytelnikowi przekażą wiedzę oraz doświadczenie. Niezależnie od tego czy zdecyduje się na zakup promowanych przez nas produktów czy nie.
Jedną z największych wartości naszych współprac z firmami są specjalne kody zniżkowe, przygotowane z myślą o czytelnikach Akademii Triathlonu. To właśnie one stanowią nasze podstawowe źródło dochodu. Wykorzystanie przez czytelnika naszego kodu daje mu rabat. Nam – procent od sprzedaży i środki na utrzymanie portalu. Wszystkie kody znajdziesz w zakładce „ZNIŻKI”.
Dlatego jeśli akurat decydujesz się na triathlonowe zakupy, uzupełniasz ulubione suplementy, żele czy wymieniasz sprzęt – użyj kodu rabatowego Akademii Triathlonu. Jego wpisanie da Ci rabat, który pozwoli Ci zaoszczędzić. Nam umożliwi kontynuowanie rzetelnej pracy i rozwoju triathlonu w Polsce.
![](https://akademiatriathlonu.pl/wp-content/uploads/2025/02/Akademia-Triathlonu-znizki-1024x478.jpg)
Zareklamuj się w Akademii Triathlonu!
Kolejną częścią naszych dochodów jest reklama. Jako największy triathlonowy portal w Polsce posiadamy jedne z największych zasięgów w triathlonowej społeczności. Średnio miesięcznie nasza liczba czytelników oscyluje w granicach od 50 000 do nawet 100 000! Według Google Analytics sama strona Akademii Triathlonu generuje kilkaset tysięcy odsłon miesięcznie.
ZOBACZ TEŻ: Chcesz rozpromować zawody triathlonowe? AT może zostać patronem medialnym Twojej imprezy!
Na zasadzie cross-marketingu łączymy współpracę kilku podmiotów. Jednym z naszych głównych partnerów jest Lech „Ironway” Jaroniec, czyli jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych w tematyce triathlonu. W rzeczywistości zyskujesz więc 2 ogromne triathlonowe kanały promocyjne.
Dlatego jeśli chcesz rozpromować swoje zawody, usługi lub produkty – zgłoś się do nas. Przeprowadzimy dla Ciebie kampanię reklamową, opierająca się na szeregu działań. Zajmiemy się tworzeniem tekstów, umieszczaniem banerów na naszej stronie, dedykowanymi materiałami audiowizualnymi w mediach społecznościowych oraz kanałach YouTube.
Wkrótce na kanale YouTube IronWay droga do Ironmana pojawi się film, w którym zostaną wyjaśnione szczegóły dotyczące funkcjonowania i finansowania redakcji.
Dziękujemy wszystkim, którzy nas wspierają.