Wygraj sprzęt marki Zoot! Przedłużamy konkurs. Zobacz dlaczego?

Niestety czasami bywa tak, że jedno małe niedopatrzenie powoduje ogromne komplikacje. Tak było i w tym przypadku, za co przepraszamy, ale jednocześnie nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło – emocje rosną i Ci, którzy nie zdążyli wysłać swoich zdjęć mają na to czas do końca tygodnia. Powodem jest jedna zasada, o której zapomnieliśmy wspomnieć, co spowodowało, że do finałowej dziesiątki zdjęć, jakie chcieliśmy Wam zaprezentować, dostały się 4 fotografie jednego autora. Jak się później okazało zrobił je profesjonalny fotograf zatrudniany przez organizatorów imprez sportowych – Rafał Meszka. Chcemy uniknąć sytuacji, w której nagroda powędruje do osoby, która wykupiła sobie zdjecia zrobione przez oficjalnego fotografa danej imprezy. Tu chodzi raczej o Waszą przygodę z aparatem fotograficznym i wrażenia z zawodów. Licząc na Waszą wyrozumiałość naprawiamy jednocześnie swój błąd, informując jeszcze raz precyzyjnie o wszystkich zasadach konkursu.

 

 

Akademia Triathlonu wraz ze sklepem epidemiasportu.pl ogłasza konkurs, w którym do wygrania są produkty marki ZOOT o łącznej wartości 2300zł!

 

Zasady konkursu.
1. Konkurs przedłużamy do niedzieli, 2 września do godziny 23:59.

2. Jedna osoba może przesłać tylko JEDNO zdjęcie dokumentujące konkretną imprezę triathlonową. Może to być zdjęcie przedstawiające zmagania sportowe konkretnej osoby, grupy osób, doping kibiców, wszystko co związane jest z organizacją imprezy i jej przebiegiem.

3. Nie może to być zdjęcie kupione, bądź w jakikolwiek sposób udostępnione przez oficjalnych fotografów, bądź przedstawicieli mediów zatrudnionych i/lub dokumentujących imprezę.

4. W mailu z załączonym zdjęciem powinno znaleźć się: imię i nazwisko AUTORA fotografii, data i miejsce zawodów.

5. Musi to być zdjęcie zrobione podczas imprezy triathlonowej w sezonie 2012.

6. Osoba nadsyłająca zdjęcie oświadcza tym samym, że ma do niego prawa, nie skopiowała zdjecia z internetu, ani innego źródła.

7. Zdjęcia można nadsyłać na adres: [email protected].

8. Redakcja w porozumieniu z fundatorem nagrody wybierze 10 najładniejszych zdjęć (5 kobiet, 5 mężczyzn), a internauci w głosowaniu na portalu Akademia Triathlonu zadecydują, które są najładniejsze.

9. Osoby, które już nadesłały zdjęcia na konkurs, a nie spełniają jednego z powyższych warunków, proszone są o ponowne przysłanie maila zgodnie z wymienionymi zasadami.

 

Nagrodami w konkursie są produkty marki ZOOT ufundowane przez sklep epidemiasportu.pl.

 

Nagrody dla zwyciężczyni (kobiety)nagrody kobietypianka
– Buty W TT Trail
– CompRx Calf Sleeve biała
– RUN W Active 3” Short
– TRI W Team Back-Zip Race Suit
– RUN W Active Z Tee

 

Nagroda dla zwycięzcy (mężczyzny):
– Pianka Force 3.0 WetZoot

 

 

 

Triathlonistka oraz triathlonista z największą liczbą głosów otrzymają powyższe nagrody. Wartość nagród jest jednakowa – ich łączna wartość to 2300zł.

 

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 6 września 2012 roku.


Dziękujemy Wam za wyrozumiałość i cierpliwość. Ufamy jednocześnie, że doskonale rozumiecie niezręczność sytuacji, w której o rozdaniu tak wartościowych nagród decydowałyby zdjęcia jednego profesjonalnego fotografa.

Akademia Triathlonu
Akademia Triathlonuhttps://akademiatriathlonu.pl
Największy portal o triathlonie w Polsce. Jesteśmy na bieżąco z triathlonowymi wydarzeniami w kraju i na świecie, znajdziesz również u nas porady treningowe, recenzje sprzętu czy inspirujące rozmowy.

Powiązane Artykuły

10 KOMENTARZE

  1. Opisy zdjęć nie mają wpływu na decyzję. Liczy się tylko to, co na zdjęciu: jakość, wrażenie artystyczne, akcja, coś co nas zaintryguje, utrwalenie chwili, spontaniczność, emocje – to będzie decydowało o tym, czy zdjęcie zakwalifikuje się do finałowej dziesiątki. A później to już internauci zadecydują, co dalej 🙂

  2. Panie Włodzimierzu, dziwię się, że ma Pan wątpliwości, czy może Pan przesłać nie swoje zdjęcie na konkurs. Właśnie takiej sytuacji chcieliśmy uniknąć, aby nie okazało się, że po pierwsze: jeden Rafał Meszka, profesjonalny fotograf bije się sam ze sobą o pierwszą nagrodę, a po drugie wygrywa Pan sprzęt o wartości ponad 2 tysięcy złotych za nie swoją pracę (np. za ściągnięcie zdjęcia z sieci). To nie osoba, która jest na zdjęciu dostaje nagrodę, ale ten kto zrobił świetną fotografię dokumentującą zawody, zmagania sportowe. To, co zrobi z nagrodą już nas nie interesuje. Może ją przekazać komu zechce.

    Panie Arkadiuszu, przepraszam, że nie otrzymał Pan odpowiedzi. Nie wiem dlaczego tak się stało, ale też w poprzednim artykule była informacja o nadesłaniu zdjęcia, nie ZDJĘĆ. Z ponad 50 fotografii, jakie do nas nadeszły tylko jedna osoba przysłała dwa. Pozostali odczytali komunikat poprawnie.

    Pani Weroniko, nie ma takiej potrzeby. Gdyby był taki obowiązek, to nigdy nie przeprowadzonoby konkursu Grand Press Foto 🙂 Jeden z punktów prawa, które precyzuje sprawę rozprzestrzeniania zdjęć pozwala fotografować:
    „osoby stanowiące szczegół całości, np. imprezy, krajobrazu”. Ponadto osoby startujące w zawodach podpisują zwykle deklarację udostępniania wizerunku do promocji imprezy.

    Zachęcam wszystkich do uczestnictwa w konkursie. Poprzez jego wydłużenie nikomu nie stała się krzywda, a za swoje niedopatrzenie przeprosiliśmy, więc…proponuję włączyć się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

  3. A co ze zgodą na wykorzystanie wizerunku osób widocznych na zdjęciu? Czy nie jest wymagana ich zgodna? Nie wiem, czy każdy by chciał aby jego wizerunek publikować na stronie.

  4. Po podaniu nowych zasad regulaminu konkursu wychodzi że najlepiej pozować do zdjęć koleżanki, kolegi, żony, męża itp.
    Tylko tego typu foto spełnia idealnie warunki (moim zdaniem co najmniej dyskusyjne), konkursu. Jeżeli ktoś znajdzie swoje foto w internecie (zdjęcie naturalne, w akcji czyli idealne), to jeszcze musi sprawdzić czy autor nie był oficjalnym fotografem imprezy!

  5. Dziwne.. Ogłaszacie państwo konkurs a szczegóły niesprecyzowane.. Sam wysłałem zapytanie „rozumiem że chodzi o jedno zdjęcie ?” ..Do dziś nie otrzymałem odpowiedzi, fakt przesłałem właśnie jedno ,a teraz dowiaduje się o konkretnych zasadach.

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.

Śledź nas

18,455FaniLubię
2,811ObserwującyObserwuj
21,500SubskrybującySubskrybuj

Polecane