Decathlon Polska i GFNY Gdynia łączą siły! Największa sieć marketów sportowych w Polsce została właśnie partnerem technicznym gdyńskich zawodów.
Już niebawem rusza ogólnopolska kampania reklamowa GFNY Gdynia w sklepach Decathlon.
– Jazda na rowerze to najpopularniejsza forma aktywności fizycznej Polaków. W ubiegłym roku w naszym kraju sprzedano ponad 1 milion jednośladów, ale zaledwie 5% z tego stanowiły rowery szosowe. Wspólnie z Decathlon Polska chcemy to zmienić – mówi Michał Drelich, dyrektor zarządzający SE Group. – GFNY Gdynia to zupełnie nowa jakość na naszym rynku. Wyścig jest organizowany tylko i wyłącznie z myślą o amatorach, którzy w ten jeden dzień w roku będą mogli poczuć się jak zawodowcy – dodaje.
W kwietniu w sklepach Decathlon w Trójmieście, Warszawie i Poznaniu zorganizowane zostaną otwarte spotkania i treningi z Zenonem Jaskułą, ambasadorem GFNY Gdynia.
– Zenon to legenda polskiego kolarstwa, który chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z amatorami – mówi Michał Drelich. – Podczas spotkania będzie można usłyszeć wiele cennych rad dotyczących treningu i sprzętu kolarskiego, ale także ciekawych anegdot i zabawnych historii o najsłynniejszych wyścigach i gwiazdach światowego kolarstwa.
W ramach współpracy w kwietniu i maju w tak zwanych zagłębiach korporacyjnych w wybranych miastach w Polsce zorganizowane zostaną także GFNY Bike Days powered by Decathlon. Pracownicy biurowców będą mogli bezpłatnie przeserwisować swoje rowery i wziąć udział w konkursach i zabawach z nagrodami. Będzie też można przetestować rowery szosowe, miejskie i elektryczne z oferty Decathlon.
– Decathlon od lat realizuje w Polsce misję promocji sportowej aktywności w myśl hasła „Sport dla wszystkich, wszystko dla sportu”. Tym razem chcemy wspierać sportowe pasje związane z kolarstwem szosowym, które dynamicznie się rozwijają zwłaszcza wśród pracowników biurowych z dużych miast – mówi Wojciech Kozłowski, dyrektor marketingu Decathlon Polska. – Wspólnie z organizatorami GFNY Gdynia profesjonalnie zadbamy o kolarzy ukrytych pod biurowymi garniturami – dodaje.
Pierwsza edycja GFNY Gdynia odbędzie się 27 maja 2018 roku. Zawodnicy będą mieli do wyboru dwa dystanse – 80km i 136km. Trasy zostały poprowadzone po Kaszubach, a start i meta zawodów będą zlokalizowane na Skwerze Kościuszki w Gdyni.
Organizatorem GFNY Gdynia i wyłącznym licencjobiorcą marki Gran Fondo NY na Polskę jest agencja SE Group. SE Group specjalizuje się w organizacji masowych imprez sportowych. Agencja stoi za takimi wydarzeniami jak m.in. ONICO Gdynia Półmaraton, DOZ Maraton Łódź, Enea IRONMAN 5150 Warsaw czy Enea IRONMAN 70.3 Gdynia.
Więcej informacji i zapisy na stronie internetowej www.gfnygdynia.com