O reaktywacji Akademii Triathlonu, wizji działalności, obecnej sytuacji w redakcji oraz o planach na najbliższą przyszłość opowiada właściciel strony Lech „IronWay” Jaroniec.
W materiale filmowym IronWay porusza najważniejsze, najbardziej aktualne sprawy związane z reaktywacją Akademii Triathlonu po zmianach właścicielskich.
ZOBACZ TEŻ: Oświadczenie o zmianie właściciela Akademii Triathlonu
Akademia Triathlonu domem dla zaangażowanej społeczności
Akademia Triathlonu działa już od kilkunastu dni. Od chwili reaktywacji na stronie regularnie publikowane są merytoryczne treści. Właściciel ma świadomość, że na tym etapie działalności można się czasem natknąć na drobne niedociągnięcia techniczne w serwisie, ale na bieżąco są one usuwane, m.in. dzięki konstruktywnemu feedbackowi pochodzącemu od Czytelników, za który jest bardzo wdzięczny.
„Zależy nam w Akademii Triathlonu na dwóch aspektach: merytorycznym, lepszym jakościowo tworzeniu treści (…) oraz na budowaniu community”
Wizja działalności Akademii jest taka, że ma być to portal tworzący merytoryczne treści związane z triathlonem i obszarami pokrewnymi w formie: newsów, artykułów, rozmów, relacji etc. IronWay zaznacza, że chciałby, aby jego portal stał się domem dla zaangażowanej społeczności, którą tworzyć będą starzy i nowi Czytelnicy, w tym osoby, które już teraz aktywnie uczestniczą w życiu projektów m.in. IronWay, IronResorts czy Szkoła Triathlonu (Oli i Macieja Bodnarów).
Trwa budowanie i zgrywanie zespołu
W redakcji Akademii Triathlonu docelowo ma pracować nawet ponad 20 osób. Obecnie każdego dnia nad nowymi treściami pracują stali redaktorzy oraz freelancerzy, ale nadal jest wiele stanowisk do obsadzenia.
„Najbardziej szukamy osób piszących”.
„Szukamy również osób do pomocy przy social mediach”.
„Wszyscy otrzymują normalne, rynkowe wynagrodzenie copywriterskie”.
W dalszej części IronWay przedstawia politykę Akademii Triathlonu dotyczącą zamieszczania na stronie materiałów reklamowych. Wyjaśnia też, jak Akademia zamierza działać w obszarze publikowania treści sponsorowanych.
„Oczywiście, że będziemy na łamach Akademii Triathlonu reklamować produkty swoje i naszych partnerów, ale będziemy robić to ze smakiem”.
„W temacie współprac będziemy całkowicie transparentni”.
ZOBACZ TEŻ: Dołącz do redakcji Akademii Triathlonu
Obejrzyjcie całość na kanale IronWay
Zapraszamy do wejścia na kanał YT IronWay droga do Ironmana i do obejrzenia pełnego nagrania. Jeśli nie subskrybujecie jego kanału, zachęcamy do wciśnięcia przycisku „Subskrybuj” oraz dzwoneczka.