dziś plan wykonany, ale …

Dzisiaj rano bieganie 5,7 km w 34 min, a popołudniu basen i nauka pływania.

Na basenie szło mi słabo, bo brak mocy. Muszę zmienić plan tygodniowy tak, by basen był jedynym treningiem w tym dniu. Jak się nauczę pływać zwiększę intensywność.

Powiązane Artykuły

6 KOMENTARZE

  1. Nie odpisywałem przez kilka dni ,bo byłem zajęty. Rzeczywiście basen rano to lepszy pomysł i od przyszłego tygodnia już ustawiłem sobie znowu lekcje z trenerem. Natomiast jeśli chodzi o forsowanie się, to wydaje mi się, że nie mam jeszcze dużych obciążeń – 30 mi bieganie i 30 min basen. Ale może się mylę …

  2. Patrząc na twój poprzedni wpis i mój komentarz :)… Ja też tak w poprzednim roku się forsowałem … po dwa treningi dziennie … po pierwsze techniki nie było po drugie najlepsze wyniki przyszły po starcie A – Susz. Ciekawe jakie doświadczenie przyniesie mi drugi sezon :):) ? można mieć ubaw z siebie 🙂

  3. A może nie zregenerowałes się jeszcze po wtorkowym basenie? Mi dobrze robi dzień przerwy (36-48h) pomiedzy tymi samymi aktywnościami + 1 dzien wolnego ( całkowicie wolnego) a co 3 tygodnie – lżejszy tydzień – tak aby złapać głoda i świeżość. A jak jest czas i chęć to może połacz słabsze z najsilniejszym – basen i rower, a czasami rower na rozgrzewkę przed spokojnym bieganiem?

  4. a poza tym pływanie to pierwsza dyscyplina,na zawodach tez poplyniesz na swiezo. staramy sie wraz z trenerem tak ustawiac treningi ,aby kolejnosc odpowiadala miejscom poszczegolnych dyscyplin w czasie zawodow. np. jezeli jednego dnia mam rower i bieg ,to zazwyczaj najpierw jezdze,a potem ide pobiegac. mysle,ze pomoze to troche zaadaptowac organizm do warunkow na zawodach. pozdro

  5. Zgadzam się, że basen najlepiej rano. Ostatnimi czasy grafik dnia nie pozwala mi na to, dodatkowo dwa razy w tygodniu mam treningi na godzinę 20.00, ale bezdyskusyjnie lepiej działa na mnie poranny trening pływacki. Polecam.

  6. Albo robic basen rano kiedy jestes wypoczety wtedy na swieżosci szybciej przyswoisz nowe elementy z nauki pływania. Niestety precyzyjne ruchy ( technika pływania) jaki nauka nowych nawyków ruchowych wymagają kiedy układ nerwowy i mięśniowy jest 'wypoczęty’. Sądzę , że jak zmienisz kolejność treningów w ciągu dnia to być może ten drugi trening zrobisz na siłach.:-)

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.

Śledź nas

18,455FaniLubię
2,475ObserwującyObserwuj
443SubskrybującySubskrybuj

Polecane