Tydzień 14ty

Raport z wykonania  – tydzień 13ty.

 

Realizacja w tym tygodniu pokiereszowana przez niemoce zdrowotne. Na początku chrypa przekształciła się w cos poważniejszego – w środę po południu już tylko piszczałem a nie mówiłem, od piątku jeszcze napatoczył się kaszel. Plan trzeba było schować do kieszeni i próbować zrobić wszystko to na co pozwalało samopoczucie. Zamiast super objętościowego tygodnia i posumowania „bazy’, wyszedł tydzień regeneracyjny.

 

Pływanie. Tutaj było najlepiej. 3 wyjścia, zadania zaliczone zgodnie z planem, zrobione 1000m jednym ciągiem. Wyszło bardzo dobrze, na spokojnie, ze sporym zapasem.

 

Rower. Nie zrobiłem nic. Z jednej strony brak dostępu do trenażera, z drugiej – nie czułem się na siłach aby próbować coś nadrabiać czy szukać zamienników.

 

Bieganie. W środę spokojne godzinne wybieganie na delegacji w Gdyni wspólnie ze znajomym, którego cudem spotkałem wśród tłumu na 5tym kilometrze półmaratonu w Warszawie. W piątek przyszedł kaszel i postanowienie aby troszkę odpuścić. W niedzielę już nie wytrzymałem i wyskoczyłem wieczorem na krótką przebieżkę (najpierw po całym dniu obżarstwa wszedłem na wagę i to co zobaczyłem nie wyglądało najlepiej).  Wyszło jako tako, znowu się ślizgałem, znowu dużo mokrego śniegu, i znowu trailowe pumy które przyprawiają mnie o ból piszczeli i śródstopia – 30 minut i do domu.

 

Podsumowanie.: – wyszedł tydzień regeneracyjny.  Jakbym szykował się do aquathlonu to nie byłoby tak źle. Rower jest daleko w tyle za resztą.

 

Pływanie: 3 aktywność – 135  minut na basenie

Rower: 0

Bieganie: 2 aktywność – 95 minut;14,3km

Ogólnorozwojowe: 0

Razem: 3h 50min

Nastrój ogólny  3/5 – Zmęczenie w normie, znowu piszczele. Gardło plus kaszel i katar, bez gorączki. Wolne 2 dni – Poniedziałek i Wtorek.

Wnioski.:

– pływanie – wprowadzam prace nad szybkością, wytrzymałością tempową.

– rower – czas zapisać się na jakiś maraton mtb w maju aby jednak troszkę wpłynąć na tempo przygotowań

– bieganie – szybkość i wytrzymałość tempowa

 

Plan na Tydzień 14ty –(21/17/14)

 

Cel Tygodnia.: 9 tygodni doSierakowa, Z1 / Z2, ale już z akcentami na Z3/Z4  – praca nad wytrzymałością tempową dla pływania i biegania, rower – praca od podstaw.

 

PON.:    WOLNE

WTO.:   AM. Basen –200/ drille: 6×50-p20”+10×25-p10”; 8×50 @1:05/200 –  40 min

             Ogólnorozwojowe– 30 min

              PM. Bieg – [email protected] 6:15 – 40 min

ŚRO.:     Trenażer, drille  – 30 min.

CZW.:    AM. Bieg.: 15’W + [email protected]:10/p 800mW + 5’W  – 60 min.

             PM. Ćwiczenia ogólnorozwojowe – 30 min

PIĄ.:      AM .Basen – 200/ drille: 4×100-p20”; 8×25-p10”descent; 6×75 @1:38/200 – 40min

             PM. Trenażer – 10-2 – 40 min

SOB.:     MTB – wycieczka Z1 – 60-90 minut

NIE.:      Bieg 16 km @ 6:00-6:30 – 100 min

              PM. Basen drille + 5×200 – 40 min

Ttl.:         min 5h  30 min – max.: 9h min

Powiązane Artykuły

Śledź nas

16,204FaniLubię
1,217ObserwującyObserwuj
318SubskrybującySubskrybuj

Najpopularniejsze