Tydzień 2gi

Raport z wykonania  – tydzień 1.

 

Początek roku wyszedł dość intensywnie.Bieganie – poniedziałek – 10 KM wKrakowie. W czwartek 30′ plus przebieżki. Wypadł bieg niedzielny na rzecz roweru, oraz na skutek nowej zasady treningowej uzgodnionej żonę – jedno wyjście dziennie. Planowany na weekend test na 2 mile odkładam do wtorku.

Pływanie też bardzo dobrze – środa – NRD w teście Coopera – 550M. Sobota – wspólne wyjście z żoną i odkrycie, że do tej pory intensywność na basenie była raczej na poziomie Z3 do Z4 ( aż nadto się starałem aby zdania się kleiły swobodnie). Od przyszłego tygodnia zwalniam.

Rower – trenażer zastąpiony rowerkiem treningowym teściów –  dopiero od przyszłego tygodnia. Wreszcie udało  się wyjść na „górala’ – jedna godzina z hakiem, ultra lekko – ale w końcu się przełamałem. Wracam do opcji przyzwyczajania „siedzenia’ do nierówności – i następnym razem otworzyć sobie armorek.

Ogólnorozwojowe – znowu nic. Trzeba solidniej przeformatować ten aspekt przygotowań.

 

Podsumowanie aktywności ttl.: 5

Bieganie: 2 – razem.: 17km – ale za wysoka intensywność !!

Pływanie: 2 – razem : cirka 2000m – ale za wysoka intensywność !!

Rower: 1 – razem: cirka  20km / 1h 15min

Czas całkowity.: 4h 20′.

Ogólnorozwojowe: 0

Nastrój:  4 / 5

 

Tydzień.: 2gi / 2013 – 10ty tydzień biegania / 6ty na basenie / 2gi rowerowania

 

Bieganie – niska  intensywność

Pływanie – planować 2 zamiast 3 wyjść – zwiększać czas trwania poszczególnych jednostek / zmniejszyć intensywność.

Rower – 1 x treningowy – 1 x MTB – wszystko 70-75%max, praca nad kadencją 80-90RPM

Ogólnorozwojowe – teraz albo nigdy

 

Cel Tygodnia.: Baza – wszystkie aktywności z jak najniższą intensywnością, wolniej się nie da.

 

Pamiętaj –  Wysoka systematyczność – niska intensywność – nie na odwrót.

 

Po każdej jednostce –  Koniecznie rozciąganie 5-10 minut. Jednostki zaznaczone na czerwono – nie opuszczać. Czas ogólny bez ogólnorozwojowych. Zagrożenie – dość duży wzrost objętości w stosunku do rzeczywistej realizacji w tygodniu 1szym (25%) – pilnować niskiej intensywności – wolno / wolno i jeszcze raz wolno.

 

 t2

 

 

Powiązane Artykuły

1 KOMENTARZ

  1. O widzę zgodnie z planem. Trzymam kciuki. Dołożyłbym tą ogólnorozwojówkę wraz z rozciąganiem i elementami siłowymi. Moim zdaniem to jeden z najbardziej zaniedbywanych elementów. I chyba daje na etapie budowania bazy więcej korzyści niż zwiększenie długości treningów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Śledź nas

12,869FaniLubię
558ObserwującyObserwuj
0SubskrybującySubskrybuj

Kalendarz

Brak wydarzeń

Najpopularniejsze

X
X