Banan w Gdyni

Czas na ostateczną rozgrywkę … Start A – Gdynia. 9 miesięcy przygotowań. Cel cichy i przyczajony :-).Po średnio udanych dotychczasowych startach i ogólnym niezadowoleniu z siebie, postanowiłem 'morski’ 70.3 potraktować na większym luzie. Owszem założenia pozostają i są skryte i ciche ;-). Ale jedno co mam zamiar zrobić na pewno – to ostatnie 150 metrów mieć bananan na ustach i celebrować każdy przebyty metr do mety. Czego wszystkim życzę ;-).

Jak powiedzial kiedyś Kuba Bielecki na swym blogu…. cieszmy się tym triathlonem .. a więc rywalizujmy, ale w sportowym duchu czyli bez peletonów na trasie rowerowej… Bo kogo chcemy oszukac?( TAKI APEL !!!)  Radujmy się ta chwilą finiszu i spotkaniami w strefie finiszera. Do zobaczenia Plati, Robert Wodyński, Piotrze Gumiński i kogo jeszcze tam nie wymieniłem… Mój nr 1106

PS:

A propo mych przygotowań rowerowo- biegowych wywołany przez  blogowiczów:

Bład który stale popełniałem i wyszedł w Sierakowie to przesuwanie kolejności treningów. Robiłem odwrotnie w stosunku do teorii- najpierw bieg póżniej rower. Wynikało to z mych częstych startów w biegach masowych. Pora ich rozgrywania(poranki) powodowała, że rower robiłem póżniej. Stąd póżniejszy brak prędkości i mocy na rowerze

Poprzedni artykułbędzie się działo…Gdynia
Następny artykułFISH AND CHIPS

Powiązane Artykuły

4 KOMENTARZE

  1. Dołączam się do zdania Piotra Polańskiego. Bieganie po Rowerze (jeśli to nie zakładka) może zwiększać ryzyko kontuzji. Ja po kontuzjogennym roku 2013, gdzie trenowałem w systemie pływanie/rower/bieg/ zmieniłem kolejność właśnie na bieg a później rower. I rower raczej mam dobry a bieganie marne. Ja po swojej pierwszej połówce miałem dość wszystkiego. Nawet piwo mi nie smakowało po tym. Jak najbardziej życzę Powodzenia i bananów!

  2. @Kacper – z kolejnością treningów nie jestem taki pewien. Robienie roweru rano/do południa ( wskazane) i biegu popołudniu wcale nie uczyni Cię lepszym triathlonistą. Jedyną opcją są zakładki. Co ważne, bieg wcześniej oznacza, że nogi są bardziej wypoczęte i ryzyko kontuzji jest proporcjonalnie niższe. Zatem, bieg po rowerze tak i najlepiej w formie zakładki, jeżeli natomiast przerwa jest dłuższa to kolejność ma mniejsze znaczenie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Śledź nas

12,874FaniLubię
559ObserwującyObserwuj
0SubskrybującySubskrybuj

Kalendarz

Brak wydarzeń

Najpopularniejsze

X
X