Plany na 2014

Witam w nowym roku! Czas odkryć karty i napisać o planach startowych. W tym roku sporo pływania bo przez ostatni rok pokochałem pływanie całym sercem!

 

Marzec: Swimathon na dystansie 1,5 km. Nie jest to wyscig ale charytatywne pływanie od ściany do ściany. Aby wziąć udział trzeba zebrać troche kasy na potrzebujących, trzeba pomagać a i motywacja do treningów większa.

 

Czerwiec: Triathlon Sieraków na dystansie 1/4 IM To tutaj rok temu debiutowałem super miejsce i atmosfera. Sieraków jest nas stałe wpisany do planów startowych na przyszłe lata.

 

Lipiec: Swim Round the Pier Brighton Wyscig pływacki na otwartej wodzie na dystansie 1,25 km. Moje pierwsze pływanie w morzu, trzeba zdobywać doświadczenie…

 

            Triathlon Poznań na dystansie 1/4 IM Zrezygnowałem z połówki w tym sezonie. Posłuchałem rad doświadczonych zawodników i postanowiłem cieszyć sie triathlonem przez lata stopniowo zwiększając dystanse.

 

Sierpien: The London Triathlon dystans olimpijski. Podobno raz w życiu trzeba wziąć w nim udział idąc sladami Ojca Dyrektora debiutuje na olimpijce w Londynie.

 

                 The Loch Ness Monster Swim dystans 1 mila Pływanie w bardzo dużym i bardzo zimnym jeziorze kto wie może uda sie wypatrzeć Nessie?

 

                  The Great Swim London dystans 1 mila tutaj juz bez potworów i w miare ciepło londynskie doki maja jednak swoje minusy…

 

Wrzesień: Tutaj jeszcze nie zdecydowałem a raczej nie zostałem wylosowany. W gre wchodzą 2 półmaratony Run To The Beat albo The Royal Parks Halfmarathon obydwa w Londynie.

 

Grudzień : Najbardziej wymagający start : Peter Pan Cup wyścig odbywa sie pierwszego dnia świąt rano aby wziąc w nim udział trzeba zaliczyc co weekendowe wyscigi odbywajace sie całą jesień pianki zakazane!

 

Tak to wygląda  na dzisiaj. Wiecej triathlonowych startów nie planuje ewentualnie dojda jakies biegania na 5-10 km i moze cos jeszcze popływam.

 

                

Powiązane Artykuły

10 KOMENTARZE

  1. Dziekuje, 5km to jeszcze dla mnie troche za dlugi dystans ale za 2 lata kto wie? Warto by sie pościgać 😉 Życie sprawia niespodzianki, miało nie być wiecej Tri a dziś dowiedziałem sie nieco wiecej o zawodach w Szczecinie: pływanie w Odrze bieganie na Wałach Chrobrego i dogodny termin, zatem prawdopodobnie na początku lipca zawitam w Szczecinie 😀 Ktoś jeszcze sie wybiera?

  2. Dawid – tą druga polowka wyskoczyła dość nieoczekiwanie …. Mam między nimi miesiąc przerwy a pierwszą chce potraktować jako start B…. W ubiegłym roku czułem niedosyt startów ale to był pierwszy sezon… myślę , że w drugim mogę już zaryzykować 🙂

  3. Marcinie, maratonu jeszcze nie biegałem dlatego w planach jest wpisany na koniec roku, gdyż tak jak napisałeś sam zobaczę jak będzie z moją dyspozycją i wtedy będzie podjęta ostateczna decyzja. Plany starałem się ułożyć realne, gdyż najgorsze jest chyba postawienie sobie niemożliwych celów a później szok i rozczarowanie że coś nie wyszło.Z tego powodu własnie Arakadiuszu nie chciałem zapisywać się na jeszcze jedeną połowkę na ten rok, 2015 planuje tylko jedną ćwiartkę i licencjonowanego 70.3 IM (ale o tym na razie nie wspominam przy narzeczonej:P) a pozatym o Przechlewie w zeszłym roku same dobre opinie wiec bardzo chcialem tam wystartowac:) Bogusławie mam nadzieję do zobaczenia na półmaratonie w Wielkopolsce, a z Grzegorzem ciesze się, że spotkamy się w Sierakowie a może i w Poznaniu też:) a teraz skoro już słoneczko powoli zaczyna przygrzewać, szykuję się na szosówkę (coś pięknego w styczniu:)

  4. O! Ja też w tym roku planuję półmaraton a Poznań jest mi bliski… mentalnie ;-). Poważnie myślę o starcie w stolicy Wielkopolski, więc być może do zobaczenia 🙂

  5. Dawid mamy bardzo zbliżone plany! Tylko zamiast Twojej ćwiartki we wrześniu mam druga połówkę na końcu sierpnia. Trzymam kciuki! 🙂

  6. Powodzenia! Plany jak najbardziej realne! Nie pamiętam tylko czy już biegałeś maraton, jak nie to bym się zastanowił czy jednak nie przenieść maratonu na 2015 ale sam zobaczysz jaka będzie dyspozycja.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Śledź nas

15,660FaniLubię
1,022ObserwującyObserwuj
294SubskrybującySubskrybuj

Kalendarz

Brak wydarzeń

Najpopularniejsze

X
X