Rower TT

Szybkość, komfort i lans.

Dziękuję. Dobranoc.

Powiązane Artykuły

9 KOMENTARZE

  1. @Bart posłużę się parafrazą z 'Bugarskiego Pościku’: 'Jeb*ć trening, sprzęt najważniejszy!’ Ja na swoją planetę nie narzekam.

  2. Jak to jest z tymi wbudowanymi bidonami pod względem higienicznym.Czasami lubie na trening mleko do bidonu zalać. Jest szansa na drugą świeżą taką nalewkę.?

  3. No BMC jest git, robią pod Twój wymiar. Gdyby tylko tego camelbaga wstawili w środek :). A co do PX, no to nie ma co porównywać, ale daje radę.

  4. Kuba czy masz na myśli Planet X ???? Jeśli tak to kiepski żart z zestawieniem SPECA i PX ! Bardzo kiepski. Ale są ludzie którzy lubią stare pojazdy …. hihihi

  5. Spec to jednak górka marzeń. około 23 tyś tyle niestety sam bym nie dał, tak dla zasady ! Ale powiedzmy tak koło 10 – 12 tyś to jednak jeszcze jest poziom akceptowalny. KOła tak i to jak najbardziej. Co do bikefittingu to wybieram się na zajączka, czyli wczesna wiosna do krakowa, velo art. ale to będzie nagroda za wykonany plan od października. Poza tym miałem okazję jeździć w austrii na fuji i felcie ale było to na demo day więc za cholerę nie mogłem się ułożyć a drugą sprawą było to że pierwszy raz błogosławiłem swoją wagę, gdyż wiało jak diabli a z tyło wysokie koło bodaj 80 ( ale mogę się mylić ). Teraz nic tylko trenować, a przysłowie mówi ….. SPEC to SPEC.

  6. Jak nie ma limitu na karcie to Specialized Shiv 🙂 Ta rama jest boska bo ma camelbaga w sobie no i ten zintegrowany mostek 🙂 Poza tym czy któraś jest bardziej aero to już mnie nie rusza. Dlatego polecam nie kupować najdroższych ram i wrzucić za różnicę w kasie koła startowe. Ze stajni Cervelo sam posiadam P2C i jestem zadowolony :). Za granicą chyba najbardziej popularny wśród Cervelo jest P3C. Inne marki też jak najbardziej ok. Kwestia znalezienia najbardziej atrakcyjne oferty. Rama nie gra dużej roli – przewagą nad rowerem szosowym jest pozycja. Na szosie nawet z przystawką nie znajdziesz takiej pozycji jak na TT. Poza tym polecam bike fitting ! Drugi kluczowy aspekt to koła startowe. Ale najpierw trzeba trochę pojeździć i nabrać szybkości :), bo wtedy mają większy sens. Jakbym miał wykładać kasę to znowu bym kupił P2-kę.

  7. Łukasz daj fotkę !!! Jestem przed zakupem typowego ściganta. Na ten moment coś z mafii Cervelo. Ale co to zależy od wagi. Żona płaci za każdy kilogram. Oczywiście moją kasą bo Ona pracuje z dzieciakami autystycznymi, więc tylko płatność moją kartą. Ale zielone światło jest. Podpowiedz, pokaż, podziel się opiniami !!! Pozdrawiam Bart

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.

Śledź nas

18,455FaniLubię
2,475ObserwującyObserwuj
443SubskrybującySubskrybuj

Polecane