Tydzień 13ty

Raport z wykonania  – tydzień 12ty.

 

Cele postawione na ten tydzień –wykonane; półmaraton – ukończony – jest NRD; przygotowania wróciły na prawidłowe tory – minima zrealizowane.

 

Pływanie.: 2 baseny – technika plus wytrzymałość. Niestety, widać i czuć było że pokpiłem sobie wcześniejsze 2 tygodnie z pływaniem – i technika gdzieś się rozeszła w szwach.  Ale z wytrzymałością jest już całkiem nieźle – szczególnie na cruise speed. Rower – wyszło więcej – 20 minut więcej niż tydzień wcześniej – ale więcej; tylko trenażer.

Bieganie. Znowu ślisko. Wtorkowe spokojne rozbieganie na 6km bez problemu. W czwartek piszczele i śródstopie powiedziały nie dla interwałów i trening omal nie skończył się już po 15 minutach – ale udało się wszystko rozciągnąć i rozmasować i jakoś poszło (najwyższy czas zainwestować w lepiej dopasowane buty)

 

Półmaraton Warszawski – NRD – pierwszy rekord – 2:00:49 netto – uff. Jak dla mnie czysta rewelacja, biorąc pod uwagę że jeszcze w niedzielę rano zastanawiałem się czy w ogóle jechać. Od piątku coś przyczepiło mi się do gardła i jak na złość kulminacja nastąpiła w nocy z soboty na niedzielę – kuło niemiłosiernie. Niedziela – 6:20 am – patrzę na termometr, a tam  minus 15 stopni, w gardle kłucie, katar,  nie czuję się kwitnąco po ledwo przespanych 4 godzinach, jak nic  rozlecę się na trasie. Coś na grypę + pastylkina gardło + przeformatowanie czasu docelowego z 2 godzin na ukończenie i moja głowa zaczęła jednak wierzyć w końcowy sukces tej eskapady.

Zacząłem za  zającem na 2:10. Plan był prosty – odcinek podzielony na 3 x 7km – pierwszy za zającem – a potem zależnie od samopoczucia, albo trzymamy się zająca, albo dajemy mocniej, albo zwiedzamy Warszawę. Od 4kilometra czułem, że jest dobrze a nawet bardzo dobrze i zacząłem żałować, że nie ustawiłem się na czas 2:00. OD 7km tempo pokręcone o 30 sekund. Podbieg na belwederskiej wyszedł super, ale potem już zabrakło pary na dociśniecie tempa. Jednak na 18km zaświtała mi myśl, że mimo wszystko 2h jest w zasięgu i postanowiłem powalczyć. Walczyłem dzielnie z samy sobą – z tempem na 5:00 – ale zbrakło 49 sekund.  Najważniejsze – ukończone, bez większej kontuzji i niemocy – tylko Achilles’y dały mi popalić po południu – dziś jest już całkiem dobrze, z wyjątkiem naprawdę porządnej chrypy.

 

Podsumowanie:

Pływanie: 2 aktywność – 90  minut na basenie

Rower: trenażer x 2 – 100 minut

Bieganie: 3 aktywność – 205 minut ; 33,60 km ; HR avg – 80% ++

Ogólnorozwojowe: 0

Razem: 6h 25 minut

Nastrój ogólny  4+/5 – Zmęczenie w normie, piszczele się w czwartek odezwały, no i czuć półmaraton w nogach. Wolne 2 dni – Poniedziałek i Sobota.

 

Plan na Tydzień 13ty –(20/16/13)

 

Cel Tygodnia.: Baza, 10 tygodni do Sierakowa, Z1 / Z2  – budowa objętości – z głównym naciskiem na rower.

 

PON.:    WOLNE – lub Ogólnorozwojowe 30 minut

WTO.:   AM. Basen – technika  –  40min

              PM. Trenażer – 2-10-2 – 90 min

ŚRO.:     PM.: Bieg 5km’lekko –  40 min

CZW.:    AM. Bieg.: 10’W – 2×[email protected]:10/p800’W – 5’W    –  40 min.

             PM. Ćwiczenia ogólnorozwojowe – 30 min

PIĄ.:      AM.: Basen – wytrzymałość – 1000m;   – 40 min

SOB.:      Trenażer, 2x15min ME / dille lub 50km  – 90 min.

NIE.:      US ARMY PFT + wycieczka biegowa – 90min

 

Ttl.:  min.: 6h 30′  – max.: 8h 10′

Powiązane Artykuły

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Śledź nas

16,039FaniLubię
1,140ObserwującyObserwuj
302SubskrybującySubskrybuj

Kalendarz

10gr08:0018:00MORSMAN Triathlon 2022

Najpopularniejsze

X
X