Zmiany w treningach na nowy sezon-chwalimy się!

Witam
Szanowne Towarzystwo!:-)

Dawno nie
pisałem…aż mi troszkę wstyd,ale rodzina,praca,wyjazdy…chroniczny brak czasu
na siedzenie przed kompem i publikowanie bardzo subiektywnych uwag na łamach
AT.

Mamy prawie
już wiosnę w kalendarzu,bo za oknem już od tygodni jest jakoś dziwnie ciepło I w
ogóle.

Nadchodzi czas
pierwszych refleksji-jak przepracowaliśmy zimę? Czy odrobiliśmy „lekcje’ z
zeszłego sezonu? Czy poprawiliśmy to i owo i nie mówię tu o bardziej
aerodynamicznej fryzurze,bo mi już nic nie poprawi współczynnika Cx w biegu 😉

Mam takie
zaczepne pytanie-co zmieniliście w swoich treningach,by się poprawić i urwać
kolejne minuty z życiówki? Czy kolejny sezon robicie to samo?

Ja osobiście
zacząłem trenować 2x w ciągu dnia przez 4 dni,co oznacza wstawanie po 4
rano,jak i dołożyłem najcięższy trening na koniec tygodnia,który zajmuje mi w
sumie 4h(sesje rower/bieg lub basen/rower).

Co uważam
ze dobry ruch, nawróciłem się mocno w stronę treningu siłowego i core,co
niesamowicie plusuje obecnie w biegu i na pływaniu. Mam już 35 lat i takie „detale’
robią sie ważne,jak chce się konkurować z dwudziestolatkami. Ten sezon to dla
mnie 5 startów tri(1/4 Sieraków,1/4 Mietków,sprint Susz,1/2 Poznań,1/2 Gdynia)
oraz maraton we Wrocławiu z celem 3:08 lub poniżej.zapraszam do dyskusji J

Powiązane Artykuły

6 KOMENTARZE

  1. Ja mam 30 ale nie 20-latkow sie boje, raczej w druga strone (piekno sportow wytrzymalosciowych :)). Dobrze jednak wiedziec ze na AT bloguja wszystkie kategorie wiekowe bo czasem zastanawiam sie czy standardowo powinienem zwracac sie do wszystkich poprzez 'Pan/Pani’ :). U mnie nie ma do czego porownywac, ale przyjalem strategie taka- pierwsze 4 miesiace tylko dystans i czas, jak najdluzej, jak najwiecej, nie patrzac na tempo. Teraz powoli wplatam zadania i od marca zaczne realizowac plan- sprobuje to wszystko opisac jak w koncu zrobie test i oczywiscie wspomniec co zamierzam robic dalej zeby pozniej moc sie posmiac jak zobacze wynik w Gdyni :).

  2. chwalić się bedziemy po tak jak napisali moi przedmówcy.. co do zmian to ja zmieniłem jedno, w końcu staram się trenować systematycznie (oprócz basenu) i to myśle da największe rezultaty 🙂 taką mam nadzieje

  3. ,,po 4 rano’…! Matko! Podpisuję się pod komentarzem Piotrusia Papierza Siuksa… czy jak to się go nazywało…. 🙂

  4. No tak Dajmond trochę przesadziłeś z tym wiekiem, póki co nie nie za bardzo możemy się z nim wychylać, są tu jednostki bardziej doświadczone życiowo i sportowo. Ja akurat nie co zmieniłem swoje podejście do treningu, też muszę wstawać o 4 żeby potrenować, ale już nie mam takiego luksusu aby zrobić drugi trening wieczorem , przynajmniej nie codziennie. Na razie za wcześniej na jakiekolwiek oceny tego systemu, ale mam nadzieje, że przyniesie on zamierzone efekty.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Śledź nas

15,982FaniLubię
1,117ObserwującyObserwuj
302SubskrybującySubskrybuj

Kalendarz

Brak wydarzeń

Najpopularniejsze

X
X